onsdag 10 mars 2010

Livstecken


Jag är inte död, men jag har sträck ljumsken.
I lördags var jag på dunderfest, det kommer ett inlägg. Det kommer bl a innehålla lite Amerika, milkshake och snygg-Erra och Erre. Det kommer bli en fröjd för ögat.
Jag följde med min mor till Gekås. Jag skulle köpa hårnålar. Jag kom hem med en stekpanna, en tung boll, 200 000 pappiljotter och annat smått och gott. Himla typiskt.

Nu ska jag jobba tre timmar på det gamle jobbet. Det känns. På ett dåligt sätt.

Så här såg jag ut igår när Andreas skulle ta en käck bild på mig. Om man vill kan man spara ner bilden och rita till dreggel på min haka.

2 kommentarer:

  1. Vad vacker du är vännen, även utan dreglet! Du passar fint i det ljusa håret...oj vad jag saknar dig! Du är när som hemskt välkommen till Växjö, så kan vi gå på utvandrarmuséet och skratta åt utbytesstudenterna på campus. puss och slick!

    SvaraRadera
  2. Åh Ello ! Ta mig till Utvandrarmuséet och ge mig din kärlek !

    SvaraRadera