torsdag 22 april 2010

Howdy Folks !

Jag kan inte ta några bilder för mitt snor rinner framför linsen hela tiden. Vi får vänta tills det har lugnat sig.
Igår gick jag till mormor, för mormor gör susen mot förkyldning - i alla fall en stund. Jag fiskade även upp ett gäng påslakan som jag fick i födelsedagspresent (bra, då behöver vi inte tvätta lika ofta) och en klänning som jag fick till skänks av Blomman. Klänningen såg ut som ve och fasa. Tills jag tog på mig den, då blev både den och jag snygg ! Mormor stoppade ner lite annat bös i påsen också, sånt hon ville bli av med men som jag nu ska ge massa kärlek. Allt var av tyg, nice !

Hör här everybody !
Nu kommer det bli så här. I helgen (hoppas jag) kommer det komma upp lite bilder och info här om kjolar jag tänkt sy och sälja, färdiga och på beställning. Håll ögonen öppna om ni behöver nya vår och sommarkjolar !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar