onsdag 11 december 2013

Hjälp mig hjälpa!

Hallå! Vill du att jag ska överleva min graviditet?
Det kommer jag med all säkerhet att göra, tack vare att jag ska föda i Sverige. Men i många andra länder är det inte lika självklart att föda barn med livet i behåll. Någon annanstans i världen kommer en tjej föda exakt samtidigt som mig, men hon kanske inte kommer klara sig om hon inte får den vård som krävs.
Jag kommer ha allt jag behöver, hjälp mig ge det till min systerföderska också så att både hon och jag får se våra Flingor växa upp! Skänk en slant till min insamling Flingan power för Musikhjälpen! Klicka på länken så står det hur du ska göra.

http://bossan.musikhjalpen.se/insamling/flingan-power

Musikhjälpen pågår under denna veckan och är ett samarbete mellan SR, SVT och Radiohjälpen.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar