onsdag 18 augusti 2010

Utlottning hos Bortbytingen

Bortbytingen har utlottning av det här tokspännande pysselpaketet, (klicka här)
och OM det killar i mina pysselfingrar när jag ser det !
Detta hade jag gjort om jag vann paketet:
För det första så hade jag gjort en skojig lampskärm, jag hade klätt in den i det cerisa tyget, och sen hade jag dekorerat den med mängder av band ! Jag hade nog givit den till brorsan Victor som flyttar till Karlshamn nu. Saknar han mig, så har han ju en fin lampskärm att titta på, och kanske hade den påmint honom om att färgglada datorspel är roligare än alla mörka fula..
Av alla härliga tygstuvar så hade jag sytt en kjol i lika många våder som det finns tyger, våderna skulle jag sedan knäppa ihop med hjälp av alla fina knappar. Mycket pill, men tänk vad fint !
Dinosaurien hade jag knåpat ihop och sedan skulle lilla Dixie fått den.
Plyschtygerna hade nog också fått bli små mysiga djur att klämma på, en liten gris med band runt halsen och knappögon, och en grön groda med guldknappsögon och ett grönt koppel om halsen.
Hösten hade varit räddad om all denna härlighet hade hamnat hos mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar