måndag 7 juni 2010

LONDON

Onsdag till lördag förra veckan var jag och Andreas i London. Det var en dunderresa ! Här är lite blandade bilder, resten (eller i alla fall en del) ligger på Facebook.

Det var dödsvarmt.
Andreas på Trafalgar square


Jag kämpade mig upp på ett lejon, och vrickade båda fötterna när jag hoppade ner. Duktigt, första dagen och allt..


Vi bodde på Picadilly Backpackers, äckligt men centralt. Man svänger till vänster om de stora skyltarna, och strax runt hörnet ligger det.


Mycket öl och pubbar blev det. Men så var det ju semester och 30 grader varmt.


Gulligull !


Lite folk i Hyde Park, de flesta låg i skuggan i buskarna.


Kärlek !


Öl igen !


En liten svettig öl till vid Oxford Street innan hemfärd.
Vad vi gjorde:
turistade: Buckingham Palace, Big Ben och hans kompisar, Platform 9 3/4 i King's cross, Hyde Park, Trafalgar, Science museum m.m.
Shoppade, promenerade, drack öl, åt mat, satt i parker, fnissade och höll handen.

Tack mor och far för att ni bjöd oss på resan, och tack Andreas för en toppenresa (och tack för att du stod ut när jag ville springa i affärer fast svetten rann och syret tog slut.)
Och tack London för att det är så himla kul att vara i dig !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar